Info over de klantendienst van Proximus
Krijg online de antwoorden op de meest gestelde vragen
De Proximus klantendienst bereik je via de website van Proximus. Daar kan je in eerste instantie alle info vinden over zowel technische als administratieve vragen. Je krijgt er antwoorden over je verbruik, administratie, aanrekeningen en jouw diensten (internet, gsm abonnement, vaste telefonie en tv).
Daarnaast heeft Proximus ook een Forum waar klanten van Proximus andere klanten helpen. Je kan er antwoorden vinden op vele vragen of zelf je vraag stellen.
Contacteer de klantendienst van Proximus telefonisch of via social media
De Proximus klantendienst is ook telefonisch te contacteren op het nummer 0800 22 800, of via mail. En ook via de sociale mediakanalen Twitter en Facebook biedt Proximus customer service. Ook de Proximus klachtendienst is langs deze kanalen bereikbaar.
Heel veel info op je GSM: de My Proximus app
Via de MyProximus app kan je al je persoonlijke informatie en details bekijken: facturen, verbruik en betaalstatus. Meld je aan en beheer zelf je Proximus-diensten.
Stap binnen in een Proximus shop
Krijg advies op maat van de Proximus experten in een Proximus shop die je overal in België kan vinden